|
Sevgili iRD Üyeleri,
Reklam dünyasında ne olup bittiğini hepimiz gün içinde takip ediyoruz fakat günlük koşuşturmalardan, iş telaşından bazı güzel işleri atladığımız da oluyor. Hem bu konuda sizleri bilgilendirmek hem de ulusal ve global reklam dünyası ile güncel tutmak adına "Headlines" bültenini hayata geçirmeye karar verdik. İlk başta yerli ve yabancı ajansların reklam çalışmalarına yer vermeyi planlıyoruz. Daha sonra elimize ulaştıkça araştırma raporlarını da ekleyeceğiz. Tabi ki bu platform gelişime açık, sizler de dileklerinizi belirtebilir ve içeriğin zenginleşmesine katkıda bulunabilirsiniz.
Her ay başında bir önceki ayın işlerini paylaşmayı planladığımız Headlines'ın ilk sayısı sizlerle birlikte olacak. Umarız bu koşuşturmanın içinde keyif alacağınız bir dönem yaratabiliriz.
Saygılarımla
Yiğit SAL
|
|
TAMEK, "İSTATİSTİK"
|
|
Tamek; “İstatistik” isimli reklam filmini, “Türkiye’den Renkli Tamek Anları” temasıyla anlatıyor.
Künye: Reklamveren: Tamek Reklamveren yetkilileri: Şebnem Atay, Selin Şasmaz Kalaycıoğlu, Göze Algün, Çisem Erkan Reklam Ajansı: TBWAISTANBUL CCO/ECD: Emre Kaplan Yaratıcı Ekip: Kerim Gürsel, Burak Kunduracıoğlu, Berat Kösemen, Dopu Göçük, Ahmet Bülent İlterberk
|
Marka Ekibi: Güler Balta, Denizhan Çakıl CSO: Toygun Yılmazer Stratejik Planlama Ekibi: Tuğyan Çelik, Ceren Sehitoğlu Prodüksiyon Ekibi: Ceyda Kayaçetin, Pelin Güneş, Gizem İnan Prodüksiyon Şirketi: Böcek Yapım Yönetmen: Ozan Yalabık Post Prodüksiyon: İmaj Online Müzik: Emre Irmak (Jingle Jackson) Medya Ajansı: MG Initiative Kullanılan Mecralar: TV, internet, outdoor tv, instore
|
TEB: "CANA GELECEĞİNE MALA GELSİN"
|
|
C-Section imzalı film, TEB'in yeni dijital kampanyası #CanaGelecegineMalaGelsin için yapılmış.
|
|
NESTLE DAMAK: "80. YIL ÖZEL"
|
|
Künye: Reklam Ajansı: Publicis Bol Kreatif Direktör: Tarkan Barlas Reklam Yazarı: Deniz Özgüney Sanat Yönetmeni: Serhan Yürük Müsteri Direktörü: Pınar Sarp Müsteri Temsilcisi: Müge Kocaimamoglu Stratejik Planlama: Sinan Demirez Ajans Prodüktörü: Arzu Köksal, Ceyhun Sevil Post Prodüksiyon Sirketi: 1000 Volt Müzik: Kerem Dograr Müsteri Ekibi: Esin Tanık, Asiye Kefeli, Aslı Pehlivanoglu
|
|
KFC: "KANTİN MENÜ"
|
|
Ogilvy & Mather İstanbul imzasını taşıyan reklam filminde, 5 Liralık menü için 5 farklı reklam filmi hazırlanmış. 3 ay boyunca sürecek olan kampanya, hedef kitlesine sadece internet üzerinde ve sinema salonlarında ulaşacak. Kampanya ayrıca radyo ve açıkhava mecralarıyla da desteklenecek.
|
Künye: Reklamveren: KFC Türkiye Ürün: Kantin Menü Reklam Ajansı: Ogilvy & Mather İstanbul ECD: Tolga Büyükdoğanay Yaratıcı Grup Başkanları: Erkan Kaya ve İlker Dağlı Art Direktör: Burcu Günister Metin Yazarları: Ersan Develier ve Melik Atalay Müsteri Ekibi: Tuba Çağan ve Tuğçe Asrak Reklamveren Yetkilisi: Neşe Akay Ajans Prodüktörü: Fulya Akay Stratejik Planlama: Zeynep Karahan Prodüksiyon Şirketi: Filmpark Yönetmen: Mehmet Çelebi Fotoğrafçı: Murat Süyür/Rpresenter Müzik: R-Maf – Kaan Büyükdoğanay Medya Ajansı: Maxus Media Mecra: Internet, Sinema, Açıkhava, Radyo
|
|
MOTOROLA, MOTO X İNTERAKTİF BASIN İLANI
|
|
Motorola, Moto X telefonunu interaktif bir ilanla tanıtıyor. Wired dergisinin Ocak sayısında yer alan ilanın, New York ve Chicago’da 150.000 kisiye ulasacagı belirtiliyor. İnteraktif Ajans: Digitas
|
|
SCHWARTZ, "THE SOUND OF TASTE" KAMPANYASI
|
|
İngiliz baharat markası Schwartz’ın “The Sound of Taste” reklam kampanyası Grey Londra imzasını tasıyor. 30 saniyelik reklam filminde; 140 çesit baharatın, her bir piyano notası ile senkronie patlayısını izliyoruz.
Künye: Ajans: Grey London Yapımcı: Katherine Maidment / Charlotte Marshall (Asistan) Prodüksiyon: Co Partizan
|
Yönetmen: Chris Cairn Fotograf: Ben Todd Müzik: MJ Cole Müzik Prodüksiyon: Soho Sound Post Prodüksiyon: MPC Ses Tasarım: String& Tins Kampanya Tarihi: Ocak 2014
|
EVIAN, BABY & ME KAMPANYASI
|
|
Evian'ın "Live Young" konsepti, "Baby & Me" 360° iletişim kampanyası ile devam ediyor. 21 Nisan 2013’te, 13 ülkede yayına giren kampanya, BETC PARIS imzasını taşıyor. Kampanya; yayına girdikten 10 hafta sonra, Youtube’da 100 milyon izlenme sayısına ulaşmış.
Künye: Müşteri: Evian
|
Marka Takımı: Michael Aidan, Laurent Houel, Cécile Turkel, Alexis Thobellem, Benoit Radenne Ajans: BETC, Paris Medya Ajansı: Havas Media International Yapımcı: Fabrice Brovelli Prodüksiyon: Iconoclast Yönetmen: We Are From LA Müzik: BETC Music Müzik Prodüksiyon: Gum Baskı Fotografçı: Benni Valsson Prodüksiyon: RITA Production / Isabelle Severi Baskı Prodüktörü: Sarah Belhadj, Annick Audoux Ses Tasarım: String& Tins Kampanya Tarihi: Ocak 2014
|
|
Bu mesaj ve ekleri, mesajda gonderildigi belirtilen kisi/kisilere ozeldir ve gizlidir. Bu mesajin muhatabi olmamaniza ragmen tarafiniza ulasmis olmasi halinde mesaj iceriginin gizliligi ve bu gizlilik yukumlulugune uyulmasi zorunlulugu tarafiniz icin de soz konusudur. Mesaj ve eklerinde yer alan bilgilerin dogrulugu ve guncelligi konusunda gonderenin ya da sirketimizin herhangi bir sorumlulugu bulunmamaktadir. Sirketimiz mesajin ve bilgilerinin size degisiklige ugrayarak veya gec ulasmasindan, butunlugunun ve gizliliginin korunamamasindan, virus icermesinden ve bilgisayar sisteminize verebilecegi herhangi bir zarardan sorumlu tutulamaz.
This message and attachments are confidential and intended solely for the individual(s) stated in this message. If you received this message although you are not the addressee, you are responsible to keep the message confidential. The sender has no responsibility for the accuracy or correctness of the information in the message and its attachments. Our company shall have no liability for any changes or late receiving, loss of integrity and confidentiality, viruses and any damages caused in anyway to your computer system.
Mail listemizden çıkmak için lütfen tıklayınız.
|