İzmir Reklamcılar Derneği İzmir Reklamcılar Derneği İzmir Reklamcılar Derneği
İzmir Reklamcılar Derneği

GARANTİ BANKASI / “DENEYSEL BANKACILIK” Dijital Kampanya

İzmir Reklamcılar Derneği

Künye:
Reklamveren: Garanti Bankası
Reklam ve Medya Ekibi: Burcu Tokcan, Güneş Arslan, Ece Gökel, Müge Albayrak ve Doruk Mireli
Reklam Ajansı: Kompüter
Yapım Şirketi: Autonomy
Yönetmen: Uygar Kutlu
Prodüktör: Ahmet Kısacık
Kaynak: www.mediacatonline.com

 

DYO / "Her eve DYO lazım"

İzmir Reklamcılar Derneği

DYO 'evler yenilensin, yaşamlar değişsin' diyerek herkesi renk karnavalına davet ediyor.

Ezgi’nin Günlüğü’nün unutulmaz müziklerine imzasını atan Nadir Göktürk’ün, "Kanto" şarkısı kampanya için yeniden düzenlendi, temposu biraz daha artırıldı. Böylece "Her eve DYO lazım" jingle’ı ortaya çıktı.

Yönetmenliğini Ezel Akay’ın yaptığı reklam filminin çekimleri İstanbul Cankurtaran ve Zekeriyaköy’de gerçekleştirildi. İki gün süren çekimlerde, 200 kişilik oyuncu ve figüran kadrosu ile 60 kişilik set ekibi görev aldı. Gerçek mekânların kullanıldığı filmin görüntü yönetmenliğini ise Joachim Berc üstlendi.

Künye:
Reklamveren: DYO
Reklamveren Temsilcisi: Bülent Tomaç, Yasemin Gezginer, Ebru Boztuna
Reklam Ajansı: Drive Dentsu İstanbul
Kreatif Direktör: Ersel Serdarlı
Yaratıcı Ekip: Elif Öztaş Saygıner, Onur Birinci, Mert Merdim, Deniz Gürlek, Muharrem Sezener
Müşteri İlişkileri Grubu: Füsun Akay Eroğlu, R. Hande Altay
Yönetmen: Ezel Akay
Görüntü Yönetmeni: Joachim Berc
Film Prodüksiyonu: Contact Works
Jingle: Dr. Jingle
Orjinal Şarkı: Kanto - Nadir Göktürk
Medya Ajansı: Vizeum
Kullanılan Mecralar: TV, basın, radyo, outdoor, dijital
Kaynak: www.campaigntr.com

NUTELLA / “Simitçi”

İzmir Reklamcılar Derneği

Fırıncıları onurlandırmak için yürüttüğü debranding kampanyasına daha sonra simitçilerle devam eden Nutella, şimdi de simitçileri yeni bir satış kanalına dönüştürüyor.

İzmir Reklamcılar Derneği

SANOFI: “SOS PMS” Online Advert

İzmir Reklamcılar Derneği

Sanofi , mobil uygulama için bir de reklam filmi yayınladı. Komik reklam filminde; Adem ile Havva‘nın Cennet’ten kovulmasından tutun da, Fransız İhtilali‘ne kadar, insanlık tarihi açısından dönüm noktası olarak değerlendirilen pek çok olay PMS ile ilişkilendiriliyor.

Reklamveren: Sanofi
Reklam ajansı: Publicis, Milano, İtalya
Kreatif Direktörler: Bruno Bertelli ve Cristiana Boccassini
Art Direktörler: Giorgio Garlati
Metin Yazarı: Sara Pollini

Dijital Art Direktörler: Hana Kovacevic ve Azeglio Bozzardi
Dijital Metin Yazarı: Graziano Nani
Müşteri İlişkileri: Teresa Donvito ve Giulia Rendo
Stratejik Planlama: Mattia Orso Mangano
Ajans Prodüktörü: Renato Biancardi
Dijital Proje Yöneticisi: Mauro Ceppi
Animasyon: Shortology by H-57
Prodüksiyon Şirketi: H-57
Uygulama Geliştirme: Razorfish
Medya Ajansı: Zenith Optimedia
Yayın Tarihi: Mart 2014
Kaynak: www.mediacatonline.com

NIKE FOOTBALL: "Winner Stays"

İzmir Reklamcılar Derneği

Koşuşturmacası bol reklam filmi, Nike’ın sponsorluğunu yaptığı tüm sporcuları bir araya getiriyor.
Cristiano Ronaldo, Neymar, David Luiz ve Wayne Rooney gibi futbolcuların yanı sıra Kobe Bryant ve Jon Jones gibi futbol dışı alanların da efsaneleri de içinde barındırıyor.
Sürpriz isimse Ronaldo’nun model kız arkadaşı Irına Shayk.

Reklam ajansı: W+K Portland, USA
Kaynak: www.mediacatonline.com

 

NIVEA PROTEGE

İzmir Reklamcılar Derneği

Marka çocuğunuzu kremleri ile güneşten, ilanı ile kaybolmaktan koruyor.

Geçtiğimiz yıl yaz sezonunu telefonunuzu şarj etmenizi sağlayan dergi ilanı ile açan Nivea, güneş bakımı ürünleri için bu yaza da ilginç bir ilan çalışması ile giriyor.

Marka yeni ilanı ile tatile küçük çocuklarıyla birlikte çıkan anneleri hedefliyor. Anneler, Nivea’nın dergi ilanından yırtarak ayırabildikleri bileklik sayesinde çocuklarının kendilerinden ne kadar uzaklaştığını izleyebiliyor.

Bilekliğin merkezinde yer alan takip çipi ile telefonlarına yükledikleri mobil uygulamayı eşleştiren anneler, çocuklarının kendilerinden uzaklaşabilecekleri maksimum uzaklığı belirleyebiliyor. Çocuk belirlenen sınırı aştığında telefon anneyi özel bir tonla uyarıyor. Uygulama ayrıca, gözden kaybolan çocuğunuza yaklaşırken, sesli geri bildirimle size yön de veriyor.

Künye:
Reklamveren: Nivea
Kampanya: Nivea Protege
Marka: NIVEA Sun Kids
Reklam Ajansı: FCB Brezilya, Sao Paulo, Brezilya
Kreatif Grup Liderleri: Joanna Monteiro ve Max Geraldo
Dijital Kreatif Direktör: Pedro Gravena
Kreatif Ekip: Victor Vieira, Raphael Leandro de Oliveira ve Andre Bittar
Dijital Prodüksiyon: Geek Group
Fotoğraf: Lucio Cunha
Fotoğraf Editörü: Boreal
Grafik Prodüksiyon: Edgardo Pasotti ve Diego Bischoff
Grafik Tasarım ve Geliştirme: Companygraf
Medya: Alexandre Ugadin, Tiago Santos, Sergio Brotto, Rachid Antum ve Caio Melo
Proje: Lia D’Amico
Teknoloji: Gerson Lupatini ve Caio Mello
Kreatif Teknoloji: Márcio Bueno
Müşteri İlişkileri: Mauro Silveira, Cristiane Pereira, Tania Muller, Mariana Mozzaquatro ve Vitor Borragine
Planlama: Rapha Barreto ve Lia Bertoni
Yönetmen: Rodrigo Fleury
Ses: Satélite Audio
Ses Prodüktörü: Equipe Satélite
Müşteri Temsilcileri: Tatiana Ponce, Patricia Picolo, Beatriz Vale, Lilian Cruz, Ana Borges, Katia Margy ve Julia Sabbag
Kaynak: www.mediacatonline.com

FAMILIA: "Germs are always waiting for you"

İzmir Reklamcılar Derneği

Reklam Ajansı: Creamos, Medellín, Colombia
Kreatif Direktör: Jorge Montoya E
Art Direktör: Wendy Giraldo
Metin Yazarı: Alejandro Metaute
İllüstratör: Raúl Orozco
Yayın tarihi: Ocak 2014
Kaynak: www.adeevee.com/2014/04/familia-operation-clean-hands-germs-are-always-waiting-for-you-outdoor-print/

 

“Bunlar App Store’da yok!”

İzmir Reklamcılar Derneği

Apple’ın “Available on App Store” etiketine benzetilen çıkartma, teknoloji ve akıllı telefon bağımlılığına gönderme yapıyor. Bu yeni hareketin merkezi olan Tumblr hesabında çıkartmanın özellikle çocuk parklarında kullanıldığı fotoğraflar paylaşılıyor. Çocukların parklardaki oyun alanlarını, akıllı telefon ve tabletlerde bulamayacakları hatırlatılıyor.

Kaynak: www.campaigntr.com/2014/04/29/73041/bunlar-app-storeda-yok/

 

Kadınlar ve erkekler sosyal medyada hangi konuları konuşuyor?

İzmir Reklamcılar Derneği

SenceBence’ Digital Age Sosyal Medya ekine özel olarak Türk halkının “Sosyal Medya Kanallarına Bakışını & Kullanım Alışkanlıklarını” inceledi ve şu çarpıcı sonuçlara ulaştı. Buna göre Kadınlar; sosyal medyada sanat, sağlık ve markalar hakkında daha aktif konuşmacılarken, erkekler futbol, ekonomi ve politika alanlarında daha aktifler.

Kaynak: www.digitalage.com.tr/kadinlar-ve-erkekler-sosyal-medyada-hangi-konulari-konusuyor

İzmir Reklamcılar Derneği

Bu mesaj ve ekleri, mesajda gonderildigi belirtilen kisi/kisilere ozeldir ve gizlidir. Bu mesajin muhatabi olmamaniza ragmen tarafiniza ulasmis olmasi halinde mesaj iceriginin gizliligi ve bu gizlilik yukumlulugune uyulmasi zorunlulugu tarafiniz icin de soz konusudur. Mesaj ve eklerinde yer alan bilgilerin dogrulugu ve guncelligi konusunda gonderenin ya da sirketimizin herhangi bir sorumlulugu bulunmamaktadir. Sirketimiz mesajin ve bilgilerinin size degisiklige ugrayarak veya gec ulasmasindan, butunlugunun ve gizliliginin korunamamasindan, virus icermesinden ve bilgisayar sisteminize verebilecegi herhangi bir zarardan sorumlu tutulamaz.

 This message and attachments are confidential and intended solely for the individual(s) stated in this message. If you received this message although you are not the addressee, you are responsible to keep the message confidential. The sender has no responsibility for the accuracy or correctness of the information in the message and its attachments. Our company shall have no liability for any changes or late receiving, loss of integrity and confidentiality, viruses and any damages caused in anyway to your computer system.

Mail listemizden çıkmak için lütfen tıklayınız.