İzmir Reklamcılar Derneği İzmir Reklamcılar Derneği İzmir Reklamcılar Derneği

Sevgili iRD Üyeleri,

Reklam dünyasında ne olup bittiğini hepimiz gün içinde takip ediyoruz fakat günlük koşuşturmalardan, iş telaşından bazı güzel işleri atladığımız da oluyor. Hem bu konuda sizleri bilgilendirmek hem de ulusal ve global reklam dünyası ile güncel tutmak adına "Headlines" bültenini hayata geçirmeye karar verdik. İlk başta yerli ve yabancı ajansların reklam çalışmalarına yer vermeyi planlıyoruz. Daha sonra elimize ulaştıkça araştırma raporlarını da ekleyeceğiz. Tabi ki bu platform gelişime açık, sizler de dileklerinizi belirtebilir ve içeriğin zenginleşmesine katkıda bulunabilirsiniz.

Her ay başında bir önceki ayın işlerini paylaşmayı planladığımız Headlines'ın ilk sayısı sizlerle birlikte olacak. Umarız bu koşuşturmanın içinde keyif alacağınız bir dönem yaratabiliriz.

Saygılarımla

Yiğit SAL

İzmir Reklamcılar Derneği

CAPPY ATOM / REKLAM FİLMİ

İzmir Reklamcılar Derneği

Künye:
Reklamveren: Coca-Cola Şirketi
Marka: Cappy
Ürün: Cappy Atom
Reklam Ajansı: Ogilvy & Mather
Yapımevi: GAYA Film
Yönetici Kreatif Direktör: Tolga Büyükdoğanay
Yaratıcı Grup Başkanı: Erkan Kaya, İlker Dağlı
Reklam Yazarı: Erşan Develier
Art Direktör: Burcu Günister
Müşteri Ekibi: Banu Payzun, Şebnem Yaldızlı, Cem Esen

Ajans Prodüktörü: Fulya Akay, Begüm Özkul, Cemre Özer
Stratejik Planlama: Zeynep Karahan
Kaynak: www.campaigntr.com

UNI LEVER/ ALGİDA: ALGİDA SEZON AÇILIŞI

İzmir Reklamcılar Derneği

Künye:
Reklamveren: Unilever / Algida
Kampanya adı: Algida Sezon Açılışı
Reklamveren Yetkilileri: Leyal Eskin, Kaan Camgöz, Tuğçe Aksoy, Murat Bal
Reklam Ajansı: Titrifikir
Kreatif Direktör: Özgür Akpınar
Kreatif Ekip: Bora Adalı, Oğuzhan Dilek, Necati Kaya, Lina Nil Gürdal, Barış Mirzaei
Stratejik Planlama Direktörü: Kerem Sabuncu
Müşteri İlişkileri Direktörü: Melda Doyduk
Müşteri İlişkileri Süpervizörü: Seray Hut Demirel
Ajans Prodüktörü: Ediz Alptekin

Yapım Şirketi: Kala Film
Yapımcı: Hazer Baycan
Yönetmen: Hakan Yonat
Medya ajansı: Mindshare
Medya planlamacılar: Aslıhan Anarat, İpek Dorak, Büke Bıcaker, Burçak Akkan

Kampanya ile ilgili önemli bilgiler:
Kullanılan mecralar: TV, dijital, açıkhavaReklam filminin sonunda ise Algida tüketicilerini bu yaz dondurma yağmasını istedikleri 5 şehri belirlemeye çağırıyor. Herkesi #GöktenDondurmaYağsa etiketiyle dondurma yağması istenilen şehrin adını tweet atmaya davet ediyor. Algida, en çok tweet atılan şehirlere de gökten 10 binlerce dondurma yağdıracak.

Algida’nın reklam filmi müziğiyle de dikkat çekiyor. Barış Manço’nun efsanevi şarkısı Kara Sevda, Algida için İlk Dondurma Düştü ismi ile yeniden uyarlandı. Şarkıyı Model grubu seslendiriyor. Reklam filminde 8-35 yaş aralığında 25 kişi rol alıyor. Algida’nın TV reklamı yayına girdikten sonra 10 dakika içerisinde trend topic oldu. Reklam filmi yayınlandığı ilk günde 1 milyondan fazla kişi tarafından izlendi.
Kaynak: www.campaigntr.com

İzmir Reklamcılar Derneği

World Down Syndrome Day: Dear Future Mom
“Herkes mutlu olmayı hak eder”

İzmir Reklamcılar Derneği

Hamile bir kadın son zamanlarda, İtalya’nın Down Sendromlu bireylerine özel ulusal organizasyonu olan CoorDown’a bir e-mail gönderir. Mailinde anne adayı henüz doğmamış oğlunun genetik bir bozukluğu olduğunu öğrendiğini ve bu yüzden korktuğunu yazar.

“Çocuğum nasıl bir hayat yaşayacak?” diye sorar.

Saatchi & Saatchi İtalya da işte bu maili, Down sendromlu 15 yetişkin ve çocuğun anne adayına ne beklemesiyle ilgili cevaplar verdiği, Dünya Down Sendromu Günü için umut verici bir reklama dönüştürür.

Künye
Reklamveren: CoorDown
Reklam ajansı: Saatchi & Saatchi Italy
ECD: Agostino Toscana
Kreatif direktörler: Luca Lorenzini, Luca Pannese
Sanat yönetmeni: Luca Pannese
Metin yazarı: Luca Lorenzini
Yönetmen: Luca Lucini
Prodüksiyon şirketi: The Family Film
Ajans yapımcısı: Sabrina Sanfratello
TV başkanı: Raffaella Scarpetti
Orijinal müzik: Alessandro Cristofori, Diego Perugini for Stabbiolo Music
Post-prodüksiyon: XChanges Vfx
Kaynak: www.campaigntr.com

PEPSI MAX: Unbelievable Bus Shelter

İzmir Reklamcılar Derneği

Pepsi Max ve AMV BBDO’dan nefis bir açıkhava çalışması. Londra’nın yoğun caddelerinden New Oxford Street’teki bir otobüs durağına yerleştirilen transparan bir ekran ile uçan dairelerin saldırısı, dev ahtapotun kanalizasyondan çıkıp kaldırımda duran birini alıp kaybolması, balonlarla iniş yapan bir adam, dev robotun şehri yerle bir etmesi gibi olaylarla insanlara eğlenceli bir içerik verilmiş.

Ayrıca panelin diğer tarafına geçildiğinde öteki taraftan da kişiler görülebiliyor. Tabii arka alanda saldırılar, kaplanlar vs gözükmeye devam ediyor.

Künye
Reklam ajansı: Abbott Mead Vickers BBDO
Reklam yazarı: Gary Lathwell
Sanat yönetmeni: Richard Peretti
Stratejist: Peter Zezulka
Müşteri temsilcileri: Scott Needham, Kristiana Grant, Oliver Short
TV yapımcıları: Christina Hermann, Richard Grisman
Medya ajansı: OMD
Medya planlamacısı: Isobel Dracup
Prodüksiyon şirketi: Little Dot Studios
Yönetmen: Selena Miles
Fotoğrafçı: Matthew Snyman
Prodüksiyon şirketi yapımcıları: Selma Truajlic, Tom Hemsley, Myles Jenkins
Kaynak: www.elmaaltshift.com

IKEA RGB Billboard

İzmir Reklamcılar Derneği

Künye
Reklam Ajansı: thjnk hamburg, Germany
Yaratıcı Yönetmenler: Armin Jochum, Bettina Olf, Georg Baur, Torben Otten
Sanat Yönetmenleri: Nicolas Schmidt-Fitzner, David Lasar
Reklam Yazarları: Georg Baur, Torben Otten
Müşteri Direktörü: Björn-Thore Bietz
Film Prodüksiyon: I MADE THIS, Dominic Repenning
Yayın Tarihi: Ocak 2014
Kaynak: www.adsoftheworld.com
Kaynak: www.designtaxi.com

 

WWF TÜRKİYE: #SonSelfie

İzmir Reklamcılar Derneği

WWF Türkiye etkileyici bir bilinirlik kampanyası gerçekleştiriyor. Bunun için mobil kullanıcıları Snapchat uygulamasında WWF_Turkiye hesabını davet etmeye çağıran vakıf, kullanıcılara #SonSelfie etiketiyle yardım isteyen hayvanların görsellerini gönderiyor.

Snapchat'in kendi doğası gereği fotoğraflar 10 saniye içinde silindiği için doğanın acil yardım çağrısında da bu geri sayım büyük bir etki bırakıyor. Fotoğraflar -ekran görüntüleri alınıp- Twitter'da da paylaşılıyor.

Künye
Sosyal Medya Ajansı: 41? 29!
Kaynak: www.bigumigu.com

Localtime - İzmir 2014 Araştırması

İzmir Reklamcılar Derneği

Yerel'in Günlüğünde İzmir'e de sorduk. Araştırma detayları için Localtime logosuna tıklayıp bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

İzmir Reklamcılar Derneği

Bu mesaj ve ekleri, mesajda gonderildigi belirtilen kisi/kisilere ozeldir ve gizlidir. Bu mesajin muhatabi olmamaniza ragmen tarafiniza ulasmis olmasi halinde mesaj iceriginin gizliligi ve bu gizlilik yukumlulugune uyulmasi zorunlulugu tarafiniz icin de soz konusudur. Mesaj ve eklerinde yer alan bilgilerin dogrulugu ve guncelligi konusunda gonderenin ya da sirketimizin herhangi bir sorumlulugu bulunmamaktadir. Sirketimiz mesajin ve bilgilerinin size degisiklige ugrayarak veya gec ulasmasindan, butunlugunun ve gizliliginin korunamamasindan, virus icermesinden ve bilgisayar sisteminize verebilecegi herhangi bir zarardan sorumlu tutulamaz.

 This message and attachments are confidential and intended solely for the individual(s) stated in this message. If you received this message although you are not the addressee, you are responsible to keep the message confidential. The sender has no responsibility for the accuracy or correctness of the information in the message and its attachments. Our company shall have no liability for any changes or late receiving, loss of integrity and confidentiality, viruses and any damages caused in anyway to your computer system.

Mail listemizden çıkmak için lütfen tıklayınız.