İzmir Reklamcılar Derneği İzmir Reklamcılar Derneği İzmir Reklamcılar Derneği

Sevgili iRD Üyeleri,

Reklam dünyasında ne olup bittiğini hepimiz gün içinde takip ediyoruz fakat günlük koşuşturmalardan, iş telaşından bazı güzel işleri atladığımız da oluyor. Hem bu konuda sizleri bilgilendirmek hem de ulusal ve global reklam dünyası ile güncel tutmak adına "Headlines" bültenini hayata geçirmeye karar verdik. İlk başta yerli ve yabancı ajansların reklam çalışmalarına yer vermeyi planlıyoruz. Daha sonra elimize ulaştıkça araştırma raporlarını da ekleyeceğiz. Tabi ki bu platform gelişime açık, sizler de dileklerinizi belirtebilir ve içeriğin zenginleşmesine katkıda bulunabilirsiniz.

Her ay başında bir önceki ayın işlerini paylaşmayı planladığımız Headlines'ın ilk sayısı sizlerle birlikte olacak. Umarız bu koşuşturmanın içinde keyif alacağınız bir dönem yaratabiliriz.

Saygılarımla

Yiğit SAL

İzmir Reklamcılar Derneği

TAMEK, "İSTATİSTİK"

İzmir Reklamcılar Derneği

Tamek; “İstatistik” isimli reklam filmini, “Türkiye’den Renkli Tamek Anları” temasıyla anlatıyor.

Künye:
Reklamveren: Tamek
Reklamveren yetkilileri: Şebnem Atay, Selin Şasmaz Kalaycıoğlu, Göze Algün, Çisem Erkan
Reklam Ajansı: TBWAISTANBUL
CCO/ECD: Emre Kaplan
Yaratıcı Ekip: Kerim Gürsel, Burak Kunduracıoğlu, Berat Kösemen, Dopu Göçük, Ahmet Bülent İlterberk

Marka Ekibi: Güler Balta, Denizhan Çakıl
CSO: Toygun Yılmazer
Stratejik Planlama Ekibi: Tuğyan Çelik, Ceren Sehitoğlu
Prodüksiyon Ekibi: Ceyda Kayaçetin, Pelin Güneş, Gizem İnan
Prodüksiyon Şirketi: Böcek Yapım
Yönetmen: Ozan Yalabık
Post Prodüksiyon: İmaj Online
Müzik: Emre Irmak (Jingle Jackson)
Medya Ajansı: MG Initiative
Kullanılan Mecralar: TV, internet, outdoor tv, instore

TEB: "CANA GELECEĞİNE MALA GELSİN"

İzmir Reklamcılar Derneği

C-Section imzalı film, TEB'in yeni dijital
kampanyası #CanaGelecegineMalaGelsin için
yapılmış.

 

NESTLE DAMAK: "80. YIL ÖZEL"

İzmir Reklamcılar Derneği

Künye:
Reklam Ajansı: Publicis Bol
Kreatif Direktör: Tarkan Barlas
Reklam Yazarı: Deniz Özgüney
Sanat Yönetmeni: Serhan Yürük
Müsteri Direktörü: Pınar Sarp
Müsteri Temsilcisi: Müge Kocaimamoglu
Stratejik Planlama: Sinan Demirez
Ajans Prodüktörü: Arzu Köksal, Ceyhun Sevil
Post Prodüksiyon Sirketi: 1000 Volt
Müzik: Kerem Dograr
Müsteri Ekibi: Esin Tanık, Asiye Kefeli, Aslı Pehlivanoglu

 

KFC: "KANTİN MENÜ"

İzmir Reklamcılar Derneği

Ogilvy & Mather İstanbul imzasını taşıyan reklam filminde, 5 Liralık menü için 5 farklı
reklam filmi
hazırlanmış. 3 ay boyunca sürecek olan
kampanya, hedef kitlesine sadece internet
üzerinde ve
sinema salonlarında ulaşacak. Kampanya
ayrıca radyo ve açıkhava mecralarıyla da
desteklenecek.

Künye:
Reklamveren: KFC Türkiye
Ürün: Kantin Menü
Reklam Ajansı: Ogilvy & Mather İstanbul
ECD: Tolga Büyükdoğanay
Yaratıcı Grup Başkanları: Erkan Kaya ve İlker Dağlı
Art Direktör: Burcu Günister
Metin Yazarları: Ersan Develier ve Melik Atalay
Müsteri Ekibi: Tuba Çağan ve Tuğçe Asrak
Reklamveren Yetkilisi: Neşe Akay Ajans
Prodüktörü: Fulya Akay
Stratejik Planlama: Zeynep Karahan
Prodüksiyon Şirketi: Filmpark
Yönetmen: Mehmet Çelebi
Fotoğrafçı: Murat Süyür/Rpresenter
Müzik: R-Maf – Kaan Büyükdoğanay
Medya Ajansı: Maxus Media
Mecra: Internet, Sinema, Açıkhava, Radyo

İzmir Reklamcılar Derneği

MOTOROLA, MOTO X İNTERAKTİF BASIN İLANI

İzmir Reklamcılar Derneği

Motorola, Moto X telefonunu interaktif bir ilanla
tanıtıyor. Wired dergisinin Ocak sayısında yer
alan ilanın, New York ve Chicago’da 150.000
kisiye ulasacagı belirtiliyor.
İnteraktif Ajans: Digitas

 

SCHWARTZ, "THE SOUND OF TASTE" KAMPANYASI

İzmir Reklamcılar Derneği

İngiliz baharat markası Schwartz’ın “The
Sound of Taste” reklam kampanyası Grey
Londra imzasını tasıyor. 30 saniyelik reklam
filminde; 140 çesit baharatın, her bir piyano
notası ile senkronie patlayısını izliyoruz.

Künye:
Ajans: Grey London
Yapımcı: Katherine Maidment / Charlotte
Marshall (Asistan)
Prodüksiyon: Co Partizan

Yönetmen: Chris Cairn
Fotograf: Ben Todd
Müzik: MJ Cole
Müzik Prodüksiyon: Soho Sound
Post Prodüksiyon: MPC
Ses Tasarım: String& Tins
Kampanya Tarihi: Ocak 2014

EVIAN, BABY & ME KAMPANYASI

İzmir Reklamcılar Derneği

Evian'ın "Live Young" konsepti, "Baby & Me"
360° iletişim kampanyası ile devam ediyor. 21
Nisan 2013’te, 13 ülkede yayına giren
kampanya, BETC PARIS imzasını taşıyor.
Kampanya; yayına girdikten 10 hafta sonra,
Youtube’da 100 milyon izlenme sayısına
ulaşmış.

Künye:
Müşteri: Evian

Marka Takımı: Michael Aidan, Laurent Houel, Cécile Turkel, Alexis Thobellem, Benoit Radenne
Ajans: BETC, Paris
Medya Ajansı: Havas Media International
Yapımcı: Fabrice Brovelli
Prodüksiyon: Iconoclast
Yönetmen: We Are From LA
Müzik: BETC Music
Müzik Prodüksiyon: Gum
Baskı
Fotografçı: Benni Valsson
Prodüksiyon: RITA Production / Isabelle Severi
Baskı Prodüktörü: Sarah Belhadj, Annick Audoux
Ses Tasarım: String& Tins
Kampanya Tarihi: Ocak 2014

İzmir Reklamcılar Derneği

Bu mesaj ve ekleri, mesajda gonderildigi belirtilen kisi/kisilere ozeldir ve gizlidir. Bu mesajin muhatabi olmamaniza ragmen tarafiniza ulasmis olmasi halinde mesaj iceriginin gizliligi ve bu gizlilik yukumlulugune uyulmasi zorunlulugu tarafiniz icin de soz konusudur. Mesaj ve eklerinde yer alan bilgilerin dogrulugu ve guncelligi konusunda gonderenin ya da sirketimizin herhangi bir sorumlulugu bulunmamaktadir. Sirketimiz mesajin ve bilgilerinin size degisiklige ugrayarak veya gec ulasmasindan, butunlugunun ve gizliliginin korunamamasindan, virus icermesinden ve bilgisayar sisteminize verebilecegi herhangi bir zarardan sorumlu tutulamaz.

 This message and attachments are confidential and intended solely for the individual(s) stated in this message. If you received this message although you are not the addressee, you are responsible to keep the message confidential. The sender has no responsibility for the accuracy or correctness of the information in the message and its attachments. Our company shall have no liability for any changes or late receiving, loss of integrity and confidentiality, viruses and any damages caused in anyway to your computer system.

Mail listemizden çıkmak için lütfen tıklayınız.